Digiturunduse koolitus Tallinnas koos Argo Teetlausi ja Marketing Sharks OÜ-ga

Hiljuti osalesin digiturunduse koolitusel, et saada värskem arusaam uutest arengutest ja leida viise, kuidas oma kodulehte arendada. Koolitus keskendus sellele, kuidas muuta veebileht mitte ainult visiitkaardiks, vaid tõhusaks müügi- ja suhtluskanaliks. See teadmine on minu jaoks oluline, sest koduleht on tänases ärikeskkonnas peamine koht, kus kliendid esmamulje saavad.

Koolitus andis mulle konkreetseid tööriistu ja praktilisi lahendusi, kuidas hinnata olemasolevat veebilehte, kuidas parandada selle kasutajasõbralikkust ja millised digiturunduse strateegiad aitavad luua suuremat nähtavust. Tähtis õppetund oli ka arusaam, et veebileht peab olema pidevas arengus – see pole projekt, mis saab kunagi lõplikult valmis.

Olen juba hakanud õpitut rakendama ja näen selget suunda, kuidas Pivotly veeb saab edasi areneda. See on samm-sammuline protsess, kus väikestel muudatustel on suur mõju.

Mida õppisin enda jaoks?

  • Koduleht on rohkem kui ettevõtte visiitkaart – see peab olema peamine müügikanal

  • Digiturundus nõuab järjepidevust ja katsetamist

  • Väiksed tehnilised muudatused võivad tuua suure erinevuse

  • Teadlikkus tööriistadest ja suundumustest annab kindlust, et liigun õiges suunas

Järgmised sammud

Olen veendunud, et digiturunduse teadlikkus ja pidev õppimine on vajalik igale juhile ja meeskonnale. See koolitus aitas mul näha oma kodulehte uues valguses ning andis energiat ja kindlust, et seda süsteemselt edasi arendada.

Kui soovid rohkem teada minu taustast ja kogemusest, vaata minu Argo Teetlausi profiililehte. Kui tahad arutada, kuidas teadlik arendamine ja õppimine võiks toetada ka sinu meeskonda, võta ühendust.

Samuti oled oodatud minuga ühendust võtma ka LinkedInis, kus jagan regulaarselt mõtteid juhtimisest, coachingust ja arengust.